OLYMPUS DIGITAL CAMERA

וו גרירה לרכב פרטי

וו גרירה לרכב

התקנה של וו גרירה לרכב זהו חלק אינטגראלי בלתי נפרד יחד עם שימוש בנגרר. לא משנה אם מדובר בכלי רכב פרטי או בכלי רכב מסחרי, וו הגרירה הוא זה שיחבר בין הרכב לבין הנגרר. ברור שוו הגרירה חייב להיות חזק ואיכותי במיוחד על מנת שהוא יוכל לעמוד בעומס.

כל כלי רכב שאמור לחבר אליו כלי רכב נגרר כמו קרוואן או כל עגלה אחרת דורש חיבור של וו נגרר לרכב. כאשר אתם באים לרכוש את וו הגרירה, מה שהכי חשוב לשים לב זה לאיכות של הוו. הוא חייב להיות חזק על מנת שהוא יעמוד בעומס המוטל עליו. העגלה הנגררת ברוב המקרים שוקלת הרבה מאוד ולא נוכל לזלזל באיכות שלה.

גרירה לרכב פרטי מחיר

כאשר אנחנו באים לברר על וו גרירה לרכב פרטי ורוצים לדעת מה יהיה המחיר אותו נצטרך לשלם על התענוג – חשוב שנזכור – הוו לרכב הוא במידה רבה מוצר חובה שעתיד ללוות אותנו לאורך זמן. הוא חייב להיות חזק, איכותי, מיוצר בתקנים הכי מחמירים, כדי שהוא אכן יספק לנו את המענה המושלם לצרכים שלנו.

וו גרירה בהתאמה אישית

חשוב לדעת כי לכל רכב ולכל צורך יהיה עלינו להתאים וו גרירה שונה. הדבר תלוי הן בסוג של כלי הרכב. רכב פרטי, או רכב מסחרי. הדבר תלוי גם במשקל אותו מתכנן הלקוח להעמיס על הוו.  כל זה יחד עם התקנים הבינלאומיים המחמירים ביותר, יתנו לנו את התוצאה הטובה ביותר.

קראוונים

חברתנו היא החברה הראשונה והוותיקה ביותר בישראל בתחום הייבוא המסחרי של קראוונים נגררים.

נגררים

חברתנו עוסקת ביבוא נגררים מאלומיניום ופח מגולוון ובמשקל עצמי נמוך ומגוון גדול של דגמים

ציוד חקלאי

KRONE & AMAZONE

חנות קמפינג

חברתנו מייבאת מגוון רחב של אבזור וחלקי חילוף לקראוונים נגררים.