PREMIO LIFE 490

קרוואנים חדשים למגורים

קרוואנים למגורים למכירה – המדריך לקניית קרוואן

החיים בקרוואן הפכו להיות חלומם של רבים, ואכן חיים שכאלו עשויים להבטיח יתרונות רבים מבחינת איכות חיים ואף חיסכון כלכלי משמעותי. לצד זאת, קניית קרוואן עשויה להתגלות כמשימה מורכבת למדי המצריכה הבנה בצרכים שלכם, זהירות מנוכלים והכנה מקדימה מרובה, הכל על מנת שלא להוריד את ההשקעה הכספית הגבוהה יחסית לטמיון. מה חשוב שיהיה בקרוואן למגורים, ממה צריך להיזהר, ואיפה תוכלו למצוא קרוואנים למכירה למגורים במחירים אטרקטיביים ואחריות מובטחת? כל התשובות במאמר הבא.

קרוואן למגורים – מאפיינים בולטים

בתכנון קרוואן למגורים יש לקחת בחשבון כי גודל החלל מוגבל וכי הוא אמור לכלול את כל הפרטים הנדרשים לקיום של תנאי מחייה נוחים ומפנקים. מאחר וזהו קרוואן למגורי קבע ולא לטיולים או לתקופות קצרות, יש לעשות תכנון מקדים מקיף המתכלל את כל הצרכים של הדיירים העתידיים בקרוואן כולל מיטות שינה, מטבח, שירותים ואביזרי פנאי ונוחות משלימים. אין להקל ראש בבחירת הסידור הפנימי, אם כי, במרבית הקרוואנים הסידור הפנימי הוא מודולארי וניתן לשינוי, אך הבסיס וגודל הקרוואן יישארו זהים.

סוגים של קרוואנים למגורים

ישנם סוגים רבים של קרוואנים למגורים, חשוב להבין לעומק את המגבלות של כל סוג ולהתאים אותם לצרכים, ליכולות ולתקציב שלכם. ישנם שני סוגים בולטים, הראשון הוא קרוואן ממנוע, הנקרא גם "אוטוקרוואן". הנהיגה באוטו-קרוואן מצריכה לרוב רישיון רלוונטי ועשויה להיות מעט מורכבת בנהיגה תוך עירונית. האופציה השנייה היא קרוואן נגרר, קרוואנים נגררים נפוצים יותר וניתן למצוא אותם במגוון רחב של סוגים, גדלים ורמות אבזור. קרוואן נגרר ישקול לרוב מעל ל-750 קילו לכן הוא מצריך רכב גורר מתאים ו-וו גרירה בטיחותי.

שיקולים נוספים: גודל, רמת אבזור והחברה המייצרת

בנוסף לבחירת סוג הקרוואן אותו תרכו לרכוש, ישנם שיקולים נוספים שדורשים התייחסות בטרם הקנייה:

  • גודל – גודל הקרוואן הוא נגזרת ישירה של מספר הנפשות שהחלל עתיד להחיל, מצד אחד, קרוואן גדול עשוי להיות נוח למחייה בצורה אידיאלית, אך גם עשוי להיות מעט מסובך יותר לניוד, תפעול ולמציאת מקומות חנייה
  • רמת אבזור – כיום ניתן למצוא קרוואנים מפוארים שסידור הפנים שלהם לא יבייש דירות במגדלי פאר, השאלה היא מה רמת האבזור אותה תרצו, כמובן בהתאם לצורך שלכם ולתקציב הנתון אותו תרצו להשקיע
  • יצור מקומי או ייבוא – כיום ניתן לרכוש קרוואנים בייצור מקומי, אך היעדר רגולציה ופיקוח על התחום גורם לקרוואנים להיות נחותים בהשוואה לקרוואנים דומים המיוצרים בחו"ל. בהחלט גם קרוואנים המיוצרים בארץ עשויים להימצא כאיכותיים, אך הקרוואנים הטובים ביותר מיוצרים באירופה, שם ישנה מסורת ארוכה של מגורים בקרוואן ולכן גם ידע וניסיון בהרכבת קרוואנים משובחים

ממה חשוב להיזהר

לאחר קבלת כל ההחלטות הרלוונטיות מומלץ להישאר ערניים גם במהלך החיפושים אחר הקרוואן וגם במעמד הקנייה. מאחר ומדובר בהשקעה כספית גבוהה יחסית מומלץ לנקוט בכל אמצעי הזהירות על מנת שלא להוריד את הכסף לטמיון. יש לבדוק את הקרוואן אותו תרכשו באופן עצמאי, לבחון כי ההרכבה נעשתה בצורה טובה, כי נעשתה הקפדה על רמת הבטיחות וכי הקרוואן כולל את כל האבזור עליו סוכם מראש.

חברת אחים ניסנבויום בע"מ – ייבוא ושיווק קרוואנים

החברה שלנו עוסקת בתחום הקרוואנים למעלה מ-40 שנה, מה שהופך אותנו לאחת החברות הוותיקות בתחום בישראל. אנו היבואנים הרשמיים של חברת HYMER ו-BURSTNER הגרמניות ושל חברות המייצרות מוצרים משלימים לקרוואנים. הצוותים שלנו מנוסים ויודעים כיצד לסייע בהתאמה של הקרוון המושלם עבורכם, לבירור פרטים נוספים ניתן ליצור קשר דרך האתר או בעזרת מספר הטלפון 04-6708259.

Facebook
Twitter
LinkedIn

קראוונים

חברתנו היא החברה הראשונה והוותיקה ביותר בישראל בתחום הייבוא המסחרי של קראוונים נגררים.

נגררים

חברתנו עוסקת ביבוא נגררים מאלומיניום ופח מגולוון ובמשקל עצמי נמוך ומגוון גדול של דגמים

ציוד חקלאי

KRONE & AMAZONE

חנות קמפינג

חברתנו מייבאת מגוון רחב של אבזור וחלקי חילוף לקראוונים נגררים.