ERIBA_Nova_Trend_545_Sitzgruppe

קרוואנים ממונעים למכירה

קרוואנים ממונעים למכירה

להתחבר אל הטבע. מדינתנו קטנה אמנם יחסית, אך יש בה אינספור מסלולי הליכה ואפשרויות לטיולים מכל מיני סוגים בטבע. מהצפון ועד הדרום אפשר למצוא מגוון עצום של הזדמנויות להתחבר אל החוץ, אל הנופים המקסימים, אל האווירה השלווה יותר ובקיצור – לכל מה שיש לישראל להציע. טיול בקרוואנים הוא פתרון לחופשה בארץ של כמה ימים או יותר, חופשה עם בן או בת הזוג, עם הילדים או עם החברים הקרובים. ישנם כיום דגמים שונים של קרוואנים ממונעים למכירה, המיוצרים על ידי מיטב החברות בעולם, ובעיקר חברות אירופאיות, השמות דגש על איכות גבוהה ועל מענה מצוין לכל הצרכים.

‏קרוואנים ממונעים ונגררים

לטייל בנוחות

חיפוש אחר קרוואן ממונע למכירה יגלה מבחר נהדר של דגמים, המתאימים לסוגי הרכב השונים. דגמי הקרוואנים של היום משוכללים, מתקדמים ואיכותיים הרבה יותר מאלה שהוצעו לנו בעבר, ולמעשה הם משמשים כבית ממונע על גלגלים. קרוואנים ממונעים למכירה כוללים ברובם את כל האבזור הנדרש לנסיעה של כמה ימים או יותר ומחיריהם נוחים ומשתלמים מאוד. היופי בטיול שכזה הוא האפשרות ליהנות מנוחות מרבית, מפינוקים כמובן ובמקביל גם להרגיש שנמצאים בטבע וקרובים אליו. במקום ללון בבית מלון או אולי בצימר, אפשר לרכוש קרוואן ולצאת איתו לטיולים בכל רגע שרוצים.

הנסיעה בקרוואן היא נוחה מאוד. הקרוואן מתחבר ישירות אל הרכב ומשמש כבית לאותה תקופה. אפשר ללון בו, לאכול בו את הארוחות ולשפצר אותו בעזרת שלל של אביזרים לנוחות מקסימאלית. רכישת קרוואן היא, ללא ספק, השקעה משתלמת מאוד המהווה חלופה לפתרונות לינה אחרים. לאלה הנוהגים לצאת לקמפינג ולטיולים רבים לאורך כל השנה, אפשרות שכזו היא פתרון לא רע ודרך לחקור את השטח ולישון בו גם כאשר התנאים פחות מתאימים. ישנם פארקי קרוואנים ונקודות המיועדות לעצירה, כאלו הכוללות את השירותים הנדרשים למעוניינים לעצור בהן: חיבור לחשמל, למים, שירותים, מקלחות ואמצעים נוספים העומדים לרשותם של החונים במקום. כל אלה ועוד משרתים את העוצרים ומספקים להם מענה מצוין לתקופה קצרה או ארוכה, בהתאם לחופש או לטיול שאותו הם מתכננים.

קרוואן – הפתרון המושלם לטייל בארץ

קרוואנים ממונעים להשכרה או למכירה יכולים להוות עבורכם את הדרך המהנה ביותר לטייל בארץ ולהגיע למקומות חדשים שעוד לא הייתם בהם. מדובר בתחליף המשתלם והנוח ביותר לכל המטיילים והנופשים לעומת חופשה יקרה ש"קורעת" את הכיס בבית מלון או בצימר. קרוואן נגרר המחובר לרכב ובא איתכם לכל מקום, לא משנה לאן תגיעו, אחרי יום טיול ארוך, מהנה אך מעייף, כל הפינוקים והנוחות המרביים מחכים לכם ממש בצמוד אליכם.

לארץ יש יבוא קרוואן נגרר ממיטב החברות האירופאיות המובילות בתחום. ניתן גם לבצע יבוא אישי קרוואן נגרר בהתאם לדרישות ספציפיות או למצוא מיני קרוואן נגרר למכירה המתאים לזוג ולשני ילדים, נוח ומאובזר וקל משקל. מיני קרוואן נגרר מחיר משתנה בהתאם למספר הלילות שמשכירים אותו, יכול לחסוך מהעלויות של קרוואן גדול והוא משתלם באותה מידה.

מיני קרוואן נגרר למכירה מהווה גם פתרון נהדר למטיילים על אופניים שאין ברשותם אוטו ומעוניינים לקחת איתם ציוד לכמה ימים, לישון בשטח, לבלות את הלילה בחוץ ולהתנייד ממקום למקום. כשהמיני קרוואן נגרר מאחורי האופניים אפשר לשאת בו את כל הציוד הדרוש.

יבוא קרוואן לארץ

באמצעות חברות בארץ המתמחות ביבוא, שיווק, מכירה והשכרת קרוואנים ניתן לבצע יבוא אישי של קרוואנים ספציפיים. יבוא קרוואן זה עסק מורכב וצריך חברה שכבר יש לה את כל האישורים לכך ממשרד התחבורה והיא נמצאת בקשר עם החברות היצרניות בחו"ל.

יבוא קרוואן לישראל גבר בשנים האחרונות בגלל הביקוש ההולך ועולה של ישראלים לשכור ולרכוש קרוואנים לטיולים בארץ.

יתרונות הקרוואנים הממונעים

הקיץ מגיע, הילדים בחופש ואתם מעוניינים לצאת לחופשה. אין כמו חופשה משפחתית, בקרוואנים מפנקים המאפשרים להגיע כל מקום בארץ. תתמקמו מול נופים עוצרי נשימה, תטיילו ותיהנו מכול מה שיש לקרוואן להציע. טיול בקרוואנים הוא פתרון מקסים ומהנה לחופשה בארץ, למספר ימים ואף ליותר.

הקרוואן הופך את הטיול לנוח ביותר, בעיקר כשאוהבים לישון בחיק הטבע. לא צריך לסבול מיתושים ומתנאי שטח לא נוחים. בקרוואן יש כל מה שצריך. מיטות, מטבח, מקלחת ושירותים, מזגן וטלוויזיה והרבה מרחב.

כך גם תיהנו מהטבע וגם תחסכו את בעלויות. כשאתם משלמים על קרוואן זו הוצאה חד-פעמית. והחופשות הופכות לזולות הרבה יותר אך עם מגוון  רחב ועשיר של אפשרויות וחוויות.

וכמובן החוויה המשפחתי היא בלתי נשכחת. אתם צוברים שעות של טיולים והנאה משותפת, יש זמן לבלות, להיות עם האנשים האהובים עליכם ברוגע ובשלווה בלי השגרה הלוחצת, נהנים ומבלים.

אוהבים לטייל ושוקלים אפשרות של רכישת קרוואן ממונע? אם כן, חברת אחים ניסנבוים בע"מ היא הכתובת הנכונה. החברה מתמחה בייבוא ובשיווק של קרוואנים מאיכות גבוהה, המיוצרים על ידי מיטב החברות בתחום.

Facebook
Twitter
LinkedIn

קראוונים

חברתנו היא החברה הראשונה והוותיקה ביותר בישראל בתחום הייבוא המסחרי של קראוונים נגררים.

נגררים

חברתנו עוסקת ביבוא נגררים מאלומיניום ופח מגולוון ובמשקל עצמי נמוך ומגוון גדול של דגמים

ציוד חקלאי

KRONE & AMAZONE

חנות קמפינג

חברתנו מייבאת מגוון רחב של אבזור וחלקי חילוף לקראוונים נגררים.