ERIBA_Nova_Trend_545_Durchschuss_hinten_nach_vorne

קרוואנים למכירה למגורים

בית על גלגלים

בית יכול להיות בכל מקום. הוא יכול להיות בעיר הגדולה, בכפר, בקיבוץ, ביישוב המבודד והמרוחק מכל וגם על גבעה גבוהה הצופה על העמק. בית הוא היכן שהלב שלנו נמצא, וככזה אפשר למצוא אותו בתצורות שונות, בגדלים שונים וגם במיקומים שונים. יותר ויותר אנשים, הן בארץ והן בעולם, בוחרים להחליף את ביתם הנייח בבית על גלגלים. קרוואן נייד למגורים הוא פתרון שיכול להתאים לרבים. כזה המהווה חלופה לבית הסטנדרטי שאותו כולנו מכירים. הוא מביא אתו יתרונות רבים ומציע חוויה ייחודית, שאין כמותה.

פתרון נייד חלופי

ניתן למצוא כיום מגוון רחב של קרוואנים למכירה למגורים. קרוואנים אלה הם ניידים, מתחברים ישירות לרכב ואפשר להסיע אותם לכל מקום שרוצים. הם מתאימים ליחידים, לזוגות וגם למשפחות עם ילדים וניתן לחנות אותם בנקודות שונות בכל רחבי הארץ. חלקן ממש בתוך הטבע הפראי וחלקן באזורים מיושבים יותר. הסוד הוא כמובן למצוא את הקרוואן המתאים, העונה במדויק על כל הצרכים. כזה שישמש כבית אמיתי המחליף את הבית הנייח, הקבוע שלנו, כזה שנוכל לקחת אותו למקומות שונים וכך להכיר את המקום שבו אנו מתגוררים, את אותה המדינה, בצורה מעמיקה וטובה יותר.

הקרוואן הנייד מתאים כמובן לחובבי הטיולים, אך לא רק. גם אלה שאוהבים את הפשטות ואת הטבע ישמחו להתגורר בבית שכזה. הוא קומפקטי, הוא נוח מאד ומציע את כל מה שצריך מבית של ממש, רק בקטן יותר. הוא מאובזר בכל האביזרים הנדרשים ואפשר אף לשדרג אותו אם רוצים באמצעות פתרונות חדשניים. היתרון המשמעותי בבית שכזה הוא האפשרות לנייד אותו באופן קבוע, להזיז את הבית ממקום למקום, או לחנות אותו בנקודה אחת באופן קבוע. אפשר לצאת איתו לטיולים בסופי השבוע או אחת לכמה שבועות או חודשים או לנסוע איתו ברציפות לאורך כל השנה ולעצור לעיתים רחוקות בנקודה אחת, קבועה. קרוואנים אלה מיוצרים כיום על ידי חברות מובילות בתחומן, הם איכותיים מאד ונוחים לשהות ארוכה. המחיר שלהם נוח וניתן לרכוש אותם כיום בארץ מהיבואנים.

חולמים להתגורר בקרוואן שיחליף את ביתכם הקבוע? אם כן, חברת אחים ניסנבוים בע"מ היא הכתובת המתאימה לפנות אליה. החברה מתמחה בייבוא ובשיווק של קרוואנים מאיכות גבוהה, המתאימים גם לצרכי מגורים. לסקירת כלל האפשרויות המוצעות על ידה, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון,
התקשרו ל – 04-6708877

Facebook
Twitter
LinkedIn

קראוונים

חברתנו היא החברה הראשונה והוותיקה ביותר בישראל בתחום הייבוא המסחרי של קראוונים נגררים.

נגררים

חברתנו עוסקת ביבוא נגררים מאלומיניום ופח מגולוון ובמשקל עצמי נמוך ומגוון גדול של דגמים

ציוד חקלאי

KRONE & AMAZONE

חנות קמפינג

חברתנו מייבאת מגוון רחב של אבזור וחלקי חילוף לקראוונים נגררים.