ERIBA_Nova_Fahraufnahme_4

קרוואנים גדולים למכירה

קרוואנים גדולים למכירה – שיא הנוחות והפינוק

אם אתם מחפשי קרוואנים גדולים למכירה, הגעתם למקום הנכון. חברת אחים ניסנבוים בע"מ היא הוותיקה והראשונה בישראל בתחום הייבוא המסחרי של קרוואנים נגררים, ועושה זאת בהצלחה רבה ובאיכות גבוה עוד משנת 1981. אנו מציעים קשת רחבה של קראוונים מדגמים שונים, אשר כל אחד מהם מגיעים בגדלים ובסידורים שונים. לכן, תוכלו למצוא אצלנו את הקרוואן המתאים לצרכיכם, כולל קראוונים גדולים.

דברו איתנו

מי צריך קרוואנים גדולים?

ראשית, אם יש לכם את הכסף ואת הרכב המתאים לכך, הרי שקראוון גדול יהיה הבחירה הנכונה בחלק גדול מהמקרים. זאת מהסיבה הפשוטה שהוא נותן מרחב עוד יותר גדול, מרווח ומפנק לחיות ולשהות בו. יתר על כן, קרוואן גדול מתאים במיוחד למי שמעוניין לחיות ולארח בכלי מספר אנשים, למשל משפחה עם ילדים המרבה לבלות בחיק הטבע, זוג המחפש לעצמו פתרון דיור זמני בחצר ההורים, חברות להשכרת של הכלים, קרוואנים לאומנים ו- VIP, ובכלל – כל מי שרוצה ליהנות משיא הפינוק, מהגאווה ומהתשבחות של חברים ומכרים.

דוגמא לקרוואן גדול

כאמור, חברתנו מציעה מגוון רחב מאוד של קראוונים המיוצרים על ידי יצרניות גרמניות שנמנות על המובילות בתחומן. יש לציין כי קרוואנים גרמניים ידועים באמינותם וחוזקם, כמו גם בתכנון ארגונומי מעולה המבוסס על שנים ארוכות של תרבות קראוונים מפותחת. דברים אלו נכונים לגבי כל הדגמים שאנו מוכרים, וכך גם לגבי הגדולים שבהם. דוגמא אחת מבין קראוונים גדולים למכירה המוצעים על ידינו היא הדגם הגדול של סדרת NOVA S של חברת HYMER. מדבר בסדרה המציעה קראוונים מפוארים VIP מרווחים וברמות אבזור, איכות וגימור גבוהות מאוד. הדגם הגדול של סדרה זו הוא באורך 7.55 מטרים וברוחב 2.5 מטרים המעניקים מרחב שהייה אופטימאלי גם למשפחות.

מלבד הסידור המצוין של החלל הפנימי והמרחב הגדול, הקרוואן הזה מגיעה עם שתי מיטות בודדות או מיטה זוכית בחדר השינה, חדר רחצה עם שירותים כימיים וכיור רחצה, פינת ישיבה שהופכת למיטה, מטבחון הכולל כיריים 3 להבות עם הצתה אלקטרונית ומקרר שכולל פריזר. זאת בנוסף לתנור חימום פנימי, חלון פנורמי 50 על 80 עם תאורת לד, תאורת אווירה, וילונות דקורטיביים, תאי אחסון ושירות, מזגן מפוצל, גלאי עשן, מחזיק טלוויזיה, ועוד. כמו כן, הוא מגיע עם מיכל מים 50 ליטר, מיכל מים דלוחים נייד, מקרר בגודל 148 ליטרים, תנור גריל, מדרגה נשלפת בכניסה, בוילר חימום גז ומערכת מולטימדיה.

לפרטים נוספים על קרוואנים גדולים למכירה וקבלת עזרה מקצועית פנו אלינו בטלפון 04-6708877.

Facebook
Twitter
LinkedIn

קראוונים

חברתנו היא החברה הראשונה והוותיקה ביותר בישראל בתחום הייבוא המסחרי של קראוונים נגררים.

נגררים

חברתנו עוסקת ביבוא נגררים מאלומיניום ופח מגולוון ובמשקל עצמי נמוך ומגוון גדול של דגמים

ציוד חקלאי

KRONE & AMAZONE

חנות קמפינג

חברתנו מייבאת מגוון רחב של אבזור וחלקי חילוף לקראוונים נגררים.