סוכך-בשק.jpg-1

קראוון נגרר קטן

קראוון נייד למגורים – האם זה אפשרי בישראל?

אפשר להאשים את יוקר המחייה או את מצוקת הדיור, אבל איך שלא מסתכלים על זה טרנד המגורים ב- קרוואן נייד הגיע גם לארץ והוא כאן כדי להישאר. אכן הכנסת כל החיים ל- קרוואן קטן עשויה לספק יתרונות רבים ושיפור באיכות החיים עבור לא מעטים, אך גם עלולה להתגלות כמשימה תובענית, לא פשוטה ומה גם שהמדינה החלה להערים קשיים ומגבלות על הקרוואניסטים. לפני שאתם קונים קראוון חדש קבלו את כל מה שצריך לדעת על מגורים בקרוואן והאם זה אפשרי במדינת ישראל.

קניית קרוואן נגרר – ניידות, חופש וחיסכון בשכר דירה

רכישת קראוון נייד עשויה בהחלט להתגלות כהחלטה מושכלת שמגלמת בתוכה יתרונות רבים. בין היתר נהנים הגרים בקרוואן מניידות מוחלטת וחופש להחליט היכן יבלו את הלילה והיכן יזכו לפתוח את העיניים. הם אינם חייבים דין וחשבון לשכנים הסובבים אותם או לוועד הבית וחווים מימד חדש של חופש אשר נגלה אליהם. בנוסף לכל, יש לקחת בחשבון את חיסכון הכלכלי של החזקת קארוון נייד שמגיע לידי ביטוי באי תשלום שכר דירה או בקניית מקום מגורים זול משמעותית מאשר נכס רגיל.

קרוואן נגרר חדש – למי זה עשוי להתאים?

קניית קרוואן נייד למגורים עשויה להתאים למגוון רחב של אנשים המצויים בשלבי חיים שונים, החל מיחידים או זוגות צעירים הרוצים מקום מגורים זול אך מפנק, משפחות עם ילדים שעשויים למצוא מפלט מהעיר הגדולה במגורים בקרוואן בגודל המתאים ומבוגרים לאחר היציאה לפנסיה הרוצים לנצלה עד תם. החשיבות הגדולה היא לדעת כיצד להתאים את הקרוואן לצורך האינדיווידואלי ולהבין את המחויבות הכרוכה בחיים ניידים.

קניית קרוואן נגרר

קרוואנים ניידים למכירה – הסוגים השונים

שוק הקרוואנים הישראלי "רותח" וכיום אין בעיה למצוא קרוואן לקניה כמעט מכול סוג וגודל אותו תרצו. ההחלטה על סוג הקרוואן אותו תקנו עוברת דרך ארבע שאלות מהותיות:

  • נגרר או ממונע – יש להחליט האם ברצונכם לרכוש קרוואן ממנוע הנקרא "אוטוקרוואן", או קראוון נגרר. שתי האופציות מעולות ונושאות יתרונות וחסרונות שונים, וכמו כן רישיונות וצרכים שונים על מנת לתפעל ולנייד את הקרוואן בבטחה ועל פי החוק
  • גודל – אולי ההחלטה המשמעותית ביותר. יש לבצע התאמה של גודל הקרוואן לצורכי השימוש שלכם על פי מספר האנשים ורמת החיים אותה תרצו לעצמכם
  • חדש או ישן – הבחירה בין קרוואן חדש למשומש חשובה גם היא. מצד אחת ניתן למצוא קרוואן מפואר למכירה במצב משומש ובמחיר סביר, אך אין תחליף לקנייה של קרוואנים נגררים חדשים למכירה שמהווים את חוד החנית מבחינת נוחות ומערכות פנים מפנקות.
  • החברה המייצרת – יש מגוון רחב של קרוואנים גדולים למכירה או קרוואנים בגדלים שונים המיוצרים על ידי חברות המתמחות בתחום כבר שנים רבות. החברות הוותיקות והאיכותיות ביותר נמצאות לרוב בחו"ל ובאופן ספציפי באירופה, אך ניתן בהחלט לרכוש קרוואנים שלהם גם בארץ ללא שום קושי. בנוסף ישנן חברות ישראליות המציעות קרוואנים שונים, אך ברמת ייצור נחותה בהרבה

חשוב לדעת – חוקים ורישיונות

בטרם קניית הקרוואן חשוב להכיר את החוקים והמגבלות של מדינת ישראל בכל הקשור לקרוואנים נגררים. ישנם מקומות בהם אסור להחנות את הקרוואן וישנן שמורות טבע ואזורים שהכניסה אליהם אסורה. בנוסף ישנם חוקים פחות מוכרים כמו איסור להשאיר קרוואן בשטח לא רתום לרכב הגורר והדבר עשוי לזכות אתכם בקנס. רצוי גם לוודא כי אתם אוחזים בכל רישיונות הנהיגה הרלוונטיים בטרם תרכשו את הקרוואן.

קרוואן נגרר למכירה – ניסנבוים בע"מ

החברה שלנו עוסקת בתחום הקרוואנים משנת 1981, מה שהופך אותה לאחת הוותיקות בתחומה בארץ. אנו מייבאים קרוואנים של חברות גרמניות מובילות בשלל דגמים, גדלים ורמות אבזור. לברור פרטים נוספים לגבי קראוון נגרר למכירה לחצו כאן >>>

Facebook
Twitter
LinkedIn

קראוונים

חברתנו היא החברה הראשונה והוותיקה ביותר בישראל בתחום הייבוא המסחרי של קראוונים נגררים.

נגררים

חברתנו עוסקת ביבוא נגררים מאלומיניום ופח מגולוון ובמשקל עצמי נמוך ומגוון גדול של דגמים

ציוד חקלאי

KRONE & AMAZONE

חנות קמפינג

חברתנו מייבאת מגוון רחב של אבזור וחלקי חילוף לקראוונים נגררים.