PREMIO 530

קראוון נגרר למגורים מחיר

קרוואן נגרר למגורים

קרוואן נגרר למגורים – על מה מדובר? עבור מרבית האנשים, כאשר חושבים על קרוואן מדמיינים שהייה בחיק הטבע עם משפחה וחברים, תוך הנאה מפינוקים והביטחון של בית על גלגלים. ואולם, לכלים אלו יכולים להיות עוד שימושים רבים ואחד מהם הוא קרוואן נגרר למגורים בו כבר משתמשים רבים וטובים ברחבי הארץ.

איך קרוואן יכול לשמש למגורים?

בראש ובראשונה קרוואן נייד למגורים בנוי על מנת שיגורו בו, ויעשו זאת בצורה נוחה ונעימה. היצרניות הגרמניות שאנו מייצגים בישראל מציעות סדרות של דגמי קרוואנים בעלי תכנון ארגונומי מעולה, עם סידורים שונים של החלל ואבזורים מצוינים לשהייה ארוכת טווח. רק למען הדוגמא, הקרוואנים של חברת BURSTNER מגיעים כולם עם אבזור בסיסי של מיטה זוגית או שתי מיטות בודדות בחדר השינה, ואפילו אפשרות למיטה זוגית מתרוממת בחלק מהדגמים אשר מקנה חיסכון אדיר במקום. בנוסף לכך, האבזור הבסיסי כולל פינת ישיבה ההופכת למיטה, חדר רחצה עם כיור ושירותים כימיים, מטבחון עם כיור, כיריים 3 להבות ומקרר שכולל פריזר וכן מזגן מפוצל, תנור חימום פנימי, תאי שירות ואחסון ועוד. כמו-כן, קיימים אבזורים בסיסיים נוספים המשתנים מדגם לדגם ובעזרת הצוות המקצועי של חברתנו ניתן להוסיף שלל אבזורים נוספים.

ניתן לראות אם כן, כי קרוואן מהווה יחידת מגורים לכל דבר ועניין, המשתנה בגודלה ובחלוקתה כך שניתן להתאים אותה לצרכי המגורים המשתנים – למשל של אדם יחיד, זוג צעיר ואפילו זוג עם ילדים.

מי משתמש בקרוואן למגורים?

כידוע, בישראל קיימת בעיה משמעותית של מחירי דיור וכן מחירי שכירות גבוהים למדי, וגם הוספה של עוד יחידת דיור לבית או קניית והצבת מבנה יביל כרוכה בעלויות גבוהות מאוד ובטרדות נוספות מבחינה בירוקרטית. לעומת זאת, ניתן לקנות קרוואן נגרר למגורים במחיר נוח הרבה יותר, אשר יעמוד למשל בחצר הבית ויהווה יחידת דיור נוספת. ביחידה הזו יכולים להשתכן למשל נער בגיל ההתבגרות, ילד שהתגייס לצבא, בחור צעיר שרוצה לגור ליד ההורים, וכאמור אפילו זוגות צעירים. כמו כן, הקרוואן יכול לשמש זוגות מבוגרים יותר כאשר האחד מעוניין ליצור לעצמו מקום פרטי משלו, לרבות חדר עבודה, חדר לאומנויות ותחביבים וכדומה. כפי שניתן לראות, מדובר ביחידה מפנקת ואיכותית ביותר, שהינה חוקית להצבה בחצר הפרטית ואינה דורשת אישורים מיוחדים. יתר על כן מדובר ביחידה ניידת שגם אפשר להשתמש בה  ליעדים השכיחים יותר, כלומר פשוט לקחת את הבית כמו צב ולצאת איתו לטיול בחרבי הארץ.

קראוונים על גלגלים

החלום לגור בקרוואן יכול להתגשם

מנינו את היתרונות של קרוואן נגרר למגורים מבחינה נד"לנית. אך לחובבי הטיולים וחיק הטבע, לאלו שאוהבים לנוע ממקום למקום, הקרוואן הוא לא רק תחליף למגורים אלא גם מהווה יתרון של תנועה, חופש, שחרור מכבלי הרכוש. בכל מקרה, החלום שלכם יכול להפוך למציאות. לא מעט משפחות, זוגות צעירים, רווקים, ששאפו לגור בקרוואן נייד מגשימים את החלום שלהם לאחרונה. מעבר לרצון לעשות שינוי בעקבות מצב כלכלי אלו אנשים שמעוניינים להיות "מחוברים" לטבע ולגור במקום קסום באמצעות קרוואן נייד למגורים.

מה היתרונות של מגורים בקרוואן

ראשית המגורים בתוך קרון מגורים נגרר מאפשרים לחסוך לא מעט כסף. ההוצאות גבוהות כל חודש כרוך במאבק הישרדות, אז אפשר לשנות את התפיסה לגבי מגורים. החיים בארץ מאוד יקרים ואם תבדקו ותשוו עלויות של מחירי נכס לעומת מחיר קרוואן נייד תראו שזו השקעה חד פעמית משתלמת ביותר. באופן כזה, במקום לשלם בכל חודש החזרי משכנתא, ניתן לנשום יותר בקלות, תרתי משמע. יש יותר אוויר לגמור את החודש וכמובן אוויר הטבע הצלול הזמין לכם מתי שרק תרצו. תחברו את הקרוואן לרכב שלכם, תצטיידו בכל מה שצריך ותצאו לדרך. ולא רק את המשכנתא חסכתם מעצמכם. עלויות הארנונה, החשמל, המים ומיסי נדל"ן, הכול יורד בצורה משמעותית.

יתרו נוסף הוא שכשאתם בוחרים לגור בקרוואן, אתם יכולים לבחור את הנוף, לשנותו כשבא לכם וכך גם לגבי השכנים. לא מתאים? נוסעים למקום אחר. כמובן שנושא הניידות מתאים יותר לזוגות ללא ילדים ולרווקים, אבל היום גם משפחות עם ילדים מאמצות את הרעיון הזה כשאפשר למצוא אלטרנטיבות שונות למסגרות החינוכיות המסורתיות.

החיבור לטבע לא מחייב נסיעה ארוכה לצפון או לדרום. גם במרכז יש שטחים פתוחים שאפשר להציב בהם את הקרוואן, ליהנות מהשקט, מהירוק ומהמרחבים.

מה כדאי לדעת לפני שרוכשים קרוואן למגורים

לפני שרוכשים קרוואן למגורים כדאי לברר מהו קרוואן נייד מחיר, כדי שהרכישה אכן תעמוד בדרישות ובצרכים שלכם. חשוב לבדוק מה הן הוראות היצרן ומהו הציוד הנדרש לגרירה, נהלי תהליך הרישום של וו הגרירה ברישיון הרכב והאם התשלום עליו כלול בשירות של חברת הקרוואנים. ובכלל, כדאי לקבל טיפים לתחזוקה נכונה של הקרוואן כדי שאפשר יהיה ליהנות ממנו במשך שנים רבות.

לפרטים נוספים על קרוואן נגרר למגורים ולקבלת תשובות ועזרה מקצועית פנו לאחים ניסנבוים בע"מ.

Facebook
Twitter
LinkedIn

קראוונים

חברתנו היא החברה הראשונה והוותיקה ביותר בישראל בתחום הייבוא המסחרי של קראוונים נגררים.

נגררים

חברתנו עוסקת ביבוא נגררים מאלומיניום ופח מגולוון ובמשקל עצמי נמוך ומגוון גדול של דגמים

ציוד חקלאי

KRONE & AMAZONE

חנות קמפינג

חברתנו מייבאת מגוון רחב של אבזור וחלקי חילוף לקראוונים נגררים.