OLYMPUS DIGITAL CAMERA

עגלות ונגררים למכירה

חיבור נגרר לרכב – חשוב לדעת!

רוצים להוביל רהיטים ממקום למקום או אפילו ציוד לטיולים במסגרת החופשה שלכם? אם כן, סביר שיש לכם וו גרירה המחובר לחלקו האחורי של הרכב שלכם. ואם יש לכם אחד כזה וגם נגרר מתאים או עגלה תואמת, אתם בהחלט מסודרים. אולם, רגע לפני שאתם יוצאים לדרך ומחברים את הנגרר לרכב, ולא משנה באיזה סוג של נגרר מדובר, חשוב שתשימו לב לכמה נקודות עיקריות על מנת להבטיח נסיעה בטוחה וחלקה, ללא תקלות או בעיות מיותרות:

  1. אבטחה טובה – לאחר חיפוש אחר נגררים מיוחדים מצאתם סוף סוף נגרר לרכב שטח שעונה על כל הצרכים? נהדר. עכשיו, בבואכם לחברו אל הרכב שלכם, חשוב שתקפידו על אבטחת החיבורים. הנגרר חייב להיות מאובטח לרכב כהלכה וכדי להשיג זאת עליכם להיעזר בוו גרירה תואם, המתחבר אל רכבכם באופן קבוע.
  2. לחץ האוויר – למחפשים עגלות ונגררים למכירה מוצעות כיום מגוון עצום של אפשרויות. כאשר מוצאים עגלה או נגרר מתאימים ולפני שיוצאים איתם לדרך אל הנסיעה הקצרה או הארוכה, כדאי מאד לבדוק את לחץ האוויר של הגלגלים. בטיחות הנסיעה עם הנגרר נקבעת בין היתר גם בהתאם למצבו של הרכב והיא מצריכה לחץ אוויר תקני. ולכן, בדקו האם לחץ האוויר של גלגלי הרכב שלכם הוא תקני.
  3. שימוש בשלשלאות אבטחה – מצאתם נגרר לרכב מחיר אטרקטיבי הוא בהחלט סיבה לרכוש אותו, כמו גם איכותו הגבוהה. לאחר הרכישה ולפני הנסיעה, מומלץ לכם, ולו כדי להבטיח את רמת הבטיחות הנדרשת, היא להשתמש בשלשלאות אבטחה ייעודיות שיגבו את וו הגרירה במידה והחיבור המחבר בינו לבין הרכב מתפרק.
  4. הבלמים – בלמים תקינים הם הכרחיים בכל שלב ומצב ועל אחת כמה וכמה כאשר מחובר אל הרכב נגרר מכל סוג שהוא. על מערכת הבלמים של הרכב שלכם להיות איכותית וגם יציבה מאד ומומלץ לבדוק אותה אחת לכמה חודשים כדי לוודא את תקינותה.
  5. לפנות אל המומחים – מעוניינים בנגרר לרכב שלכם? פנו אל המומחים המייבאים נגררים מאיכות גבוהה, כאלה המיוצרים על ידי חברות מובילות בתחומן.
קראוון נגרר לשטח

זקוקים לנגרר לרכב וגם לוו גרירה איכותי? אם כן, חברת אחים ניסנבוים בע"מ היא הכתובת המתאימה לפנות אליה. החברה מתמחה בייבוא ובשיווק של ווי גרירה ונגררים מאיכות גבוהה ושל מיטב החברות בתחום זה. לסקירת כלל האפשרויות המוצעות על ידה, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון,
התקשרו ל – 04-6708877

Facebook
Twitter
LinkedIn

קראוונים

חברתנו היא החברה הראשונה והוותיקה ביותר בישראל בתחום הייבוא המסחרי של קראוונים נגררים.

נגררים

חברתנו עוסקת ביבוא נגררים מאלומיניום ופח מגולוון ובמשקל עצמי נמוך ומגוון גדול של דגמים

ציוד חקלאי

KRONE & AMAZONE

חנות קמפינג

חברתנו מייבאת מגוון רחב של אבזור וחלקי חילוף לקראוונים נגררים.