premioplus_dsc2527

מחיר קרוואן חדש

מחיר קרוואן חדש ומשומש

בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלי קונים רכב קרוואן אשר ישמש אותם למטרות שונות, ובעיקר עבור קמפינג בחיק הטבע בתנאים נוחים ומפנקים. השוק הישראלי התפתח בד בבד עם העלייה בביקוש ולכן חברות שונות מציעות קרוואנים של יצרניות שונות, החל מהמזרח הרחוק, דרך ארה"ב ועד לאירופה. בנוסף, קיימת אפשרות לרכוש קרוואן משומש במחירים נוחים יותר, ועל הבחירה בין שתי האפשרויות האלו של קרוואן חדש או משומש נדבר בשורות הבאות.

מה משפיע על מחירו של הקרוואן

ראשית, חשוב להבהיר כי מחיר קרוואן נגרר איננו נמוך בהשוואה להוצאות רגילות ושוטפות אחרות. אכן, מדובר ברכישה של כלי רכב שאמנם איננו ממונע אך בכל זאת עלותו בהחלט יכולה להגיע לזו של כלי רכב פרטי, ולמעשה לעוד יותר מכך. דווקא מסיבה זו חשוב לשקול בכובד ראש את הבחירה שלכם ואת הרכישה, אשר אמורה לשמש אתכם בצורה אופטימאלית בעתיד לבוא, הן מבחינת הרמה והאיכות, הן מבחינת מענה לצרכים האישיים, והן מבחינת אמינות ועמידות לאורך זמן.

עוד חשוב להבין כי מחיר קרוואן חדש עשוי להיות שונה מאוד בין החברות והדגמים השונים, כאשר הבדלי המחירים יכולים להגיע בקלות לעשרות אלפי שקלים ולעיתים אף ליותר מכך. ישנם מספר פרמטרים שמשפיעים על המחיר, וביניהם גדול הקרוואן וכמות האנשים שהוא מיועד לשרת, היצרנית שעומדת מאחוריו על המוניטין, האמינות והאיכות של מוצריה, החברה המשווקת את הכלי, סוג האבזורים הפנימיים והחיצוניים של הקרוואן, החלוקה הפנימית שלו, וכדומה. בנוסף לכך, לכל קרוואן ניתן להוסיף אבזורים רבים בחוץ ובפנים בעזרת הצוות המקצועי שלנו על מנת להתאימו לחלוטין לצרכיכם האישיים, ובנושא זה השמיים הם הגבול. מכאן שהעלויות ייקבעו גם לפי סוג וכמות האבזורים שתרצו להוסיף לקרוואן שלכם, אם בכלל.

אז קרוואן חדש או משומש?

במדיות השונות מתפרסמות מודעות מעת לעת על קרוואנים משומשים העומדים למכירה, אשר כמו כלי רכב מיד שנייה חוסכים ברכישת קרוואן חדש. ואולם, הבעיה היא שאינכם יודעים בדיוק מה עבר על הכלים הללו ובמקרה של הקרוואנים עלולה להיות לכך משמעות גדולה. כלים שאינם נשמרים בצורה מעולה ושלוקחים אותם למקומות בשטח, עלולים לסבול מבלאי רציני של חלקים, וכך אתם מוצאים את עצמכם עם קרוואן ששילמתם עליו עדיין לא מעט כסף, אך צריכים להיכנס שוב ושוב למוסך ייעודי. בסופו של דבר, ההוצאות הולכות ומצטברות וכבר הופכות את הרכישה לפחות כדאית, וזאת עוד לפני שדיברנו על עוגמת הנפש. לכן, אם תקציבכם מאפשר זאת, אנו ממליצים בחום לרכוש קרוואן חדש ובמידת הצורך לפנות אלינו לייעוץ מקצועי. הצוות שלנו ישמח לסייע לכם בהתלבטויות ולתת עצות לרכישה נכונה.

לפרטים נוספים ועזרה מקצועית פנו אלינו בטלפון 04-6708877.

קראוון מחיר
Facebook
Twitter
LinkedIn

קראוונים

חברתנו היא החברה הראשונה והוותיקה ביותר בישראל בתחום הייבוא המסחרי של קראוונים נגררים.

נגררים

חברתנו עוסקת ביבוא נגררים מאלומיניום ופח מגולוון ובמשקל עצמי נמוך ומגוון גדול של דגמים

ציוד חקלאי

KRONE & AMAZONE

חנות קמפינג

חברתנו מייבאת מגוון רחב של אבזור וחלקי חילוף לקראוונים נגררים.