sstbminiskoda-roomster76781

וו גרירה לרכב פרטי

דברים שחשוב לדעת על וו גרירה לרכב פרטי

בשנים האחרונות מתקינים יותר ויותר אנשים וו גרירה לאוטו הפרטי שלהם וזאת מסיבות שונת. כך לדוגמא, יש המתקינים וו גרירה לרכב עבור בילויים ופנאי, למשל לצורך גרירה של קרוואן נגרר שרכשו על מנת לצאת עימו לחיק הטבע, כדי לגרור קרונות סוסים, לגרור עגלו שעליהן אופנוע ים או כלי שייט אחרים, וכיוצא בזאת. כמו כן, יש המתקינים וו גרירה לרכב פרטי עבור צרכי העבודה, כמו עצמאיים העוסקים בהובלת חומרי גלם וציוד לצורך עבודה באתר, ספקים ויצרנים עצמאיים של טקסטיל וכן הלאה. אם גם אתם חושבים להתקין וו גרירה לאוטו שלכם חשוב שתדעו כמה דברים מראש.

חובה לעשות את ההתקנה במקום מקצועי

כאשר תחפשו מקום להתקנה אולי תגיעו גם למקומות ומוסכים שבהם מציעים מחיר זול במיוחד, שחוסך לכם מאות שקלים על ההתקנה. אין כל רע בלחסוך כסף אך אתם חייבים לשים לב שהדבר לא בא על חשבון המקצועיות. בראש ובראשונה, המקצועיות ניכרת בהיותה של המוסך והאדם המבצע את העבודה, מורשה מטעם משרד התחבורה להתקנת ווי גרירה. ההסמכה לא רק מעידה על היכולות המקצועיות, אלא היא ממש נדרשת בחוק. זאת מאחר שלוו הגרירה יש היבטים בטיחותיים וכספיים מהותיים. חישבו למשל על הסכנה שבוו גרירה המתפרק באמצע הנסיעה, כאשר אתם גוררים עגלה עמוסה בציוד או קרוואן. חישבו מה קורה אם מתקינים את וו הגרירה בנקודות שאינן מדויקות לחלוטין בהתאם להוראות היצרן, דבר המביא לנסק בלתי הפיך לרכב שלכם. על כן, חשוב לפנות אל מקום מקצועי ורציני, העוסק מזה שנים רבות בהתקנת ווי גרירה לרכבים פרטיים ומסחריים, וכמובן מחזיק ברישיון לכך מטעם משרד התחבורה.

סוגיית החנייה עם וו גרירה

צריך לזכור כי התקנת וו גרירה מוסיפה כעשרה סנטימטרים בממוצע בחלק האחורי של הרכב, ולעיתים מעט יותר. באופן כללי, אין בכך בעיה משמעותית כי התוספת אינה כה גדולה ולא אמורה להפריע. יחד עם זאת, בכל זאת קיימת כאן תוספת מסוימת לאורך הרכב, ואילו אתם רגילים אל האורך הסטנדרטי שאיתו אתם מתנהלים ביום יום. מתי הדבר הופך להיות חשוב? במיוחד כאשר מבצעים חניות באזורים עירוניים צפופים, אז אתם משוכנעים שיש לכם בדיוק את הסנטימטרים הדרושים במרווח ושוכחים מוו הגרירה. כמו כן, חיישן הרברס אינו מזהה את הוו שלכם ואינו לוקח אותו בחשבון. אז כפי שאמרנו, לא מדובר בבעיה גדולה מדי אבל צריך לזכור זאת. במידה שאינכם מעוניינים בבליטה הזאת מאחורה, נוכל להתקין לכם וו גרירה נשלף או מתפרק שאינו צריך להיות כל הזמן בולט אחורה אלא ניתן לקפלו.

קראוונים

חברתנו היא החברה הראשונה והוותיקה ביותר בישראל בתחום הייבוא המסחרי של קראוונים נגררים.

נגררים

חברתנו עוסקת ביבוא נגררים מאלומיניום ופח מגולוון ובמשקל עצמי נמוך ומגוון גדול של דגמים

ציוד חקלאי

KRONE & AMAZONE

חנות קמפינג

חברתנו מייבאת מגוון רחב של אבזור וחלקי חילוף לקראוונים נגררים.