sstbminipajero-ging92927

וו גרירה לרכב בצפון

המקום הנכון להתקנת וו גרירה לרכב בצפון

מעוניינים להתקין וו גרירה לרכב בצפון? אם כן, הנכם מוזמנים לפנות אל חברת אחים ניסנבוים בע"מ אשר ממוקמת ביבניאל, לא רחוק מטבריה, צומת גולני והכנרת. עוד משנת 1981 אנו עוסקים בייבוא ושיווק של נגררים לרכב, ציוד חקלאי, קראוונים ואבזור משלים עבורם. כמו כן, אנו אמונים על התקנת ווי גרירה עבור כלי רכב מכל סוג, החל ברכבים פרטיים ועד למסחריים וחקלאיים. זאת עבור מגוון רחב של מטרות כגון גרירת קראוונים, נגרר להובלת כלים ממונעים, נגררים סגורים ופתוחים ועוד.

התקנות על פי דרישות היצרן

לפי תקנות משרד התעבורה ניתן להתקין וו גרירה (תפוח) על כל כלי רכב ממונע השוקל מעל ל-900 קילוגרם, כך שמדובר למעשה כמעט בכל הרכבים הממונעים על ארבעה גלגלים. על כן, אם אתם שואלים את עצמכם האם ניתן להתקין וו גרירה ברכבכם הפרטי, התשובה היא בוודאות כן. יחד עם זאת, חשוב להבין כי התקנת וו הגרירה חייבת להתבצע בדיוק לפי דרישות יצרן הרכב שלכם. חברתנו מתקינה ווי גרירה המיוצרים בתיאום מלא מול הלקוח הפרטי, העסקי והחקלאי ולפי הדרישות של יצרני הרכבים השונים. זאת בהתאמה לכלל התקנים הנדרשים על מנת למנוע נזקים כלשהם לרכב. חשוב להבין כי התקנת וו גרירה בצפון או בכל מקום אחר שלא בהתאם להוראות יצרנית הרכב, ושלא בנקודות המדויקות המיועדות לכך, תביא לנזק חמור ואף בלתי הפיך לרכבכם. על כן, חשוב לפנות אך ורק אל גורמים מקצועיים ומיומנים כחברתנו, אשר מחזיק ברישיון מטעם משרד התחבורה להתקנת ווי גרירה. את ההתקנה אנו מבצעים כאמור במוסך של חברתנו השוכן ביבניאל, וזאת על ידי מתקין מורשה ובתיאום מראש.

כל סוגי ווי הגרירה

כאמור, חברתנו מתקינה את כל סוגי ווי הגרירה בכל סוגי הרכבים ועבור קשת רחבה של מטרות. כך לדוגמא, אנו מתקינים ווי גרירה הידועים בשם "תפוח" המיועדים עבור נגררים ששוקלים עד 750 ק"ג. מדובר בוו הגרירה המיועד למשקלים הנמוכים ביותר מבין הסוגים הקיימים בשוק, שבהחלט מתאים לגרירת כלים ומשאות שונים, אך מצד שני ישנן מגבלות – למשל על חילוץ רכב תקוע. חברתנו מתקינה גם ווי גרירה קבועים שבולטים יחסית מאחורי הרכב ויש לקחת זאת בחשבון, והוא מתאים במיוחד למי שעושה שימוש די קבוע בוו הגרירה. כמו כן, אנו מתקינים ווי גרירה נשלפים או מתפרקים אשר מתאימים למי שאינו מעוניין בוו גרירה הבולט תמיד מאחורי רכבו.

לפרטים נוספים על וו גרירה לרכב בצפון ועזרה מקצועית פנו אלינו בטלפון 04-6708877.

קראוונים

חברתנו היא החברה הראשונה והוותיקה ביותר בישראל בתחום הייבוא המסחרי של קראוונים נגררים.

נגררים

חברתנו עוסקת ביבוא נגררים מאלומיניום ופח מגולוון ובמשקל עצמי נמוך ומגוון גדול של דגמים

ציוד חקלאי

KRONE & AMAZONE

חנות קמפינג

חברתנו מייבאת מגוון רחב של אבזור וחלקי חילוף לקראוונים נגררים.