sstbminiibiza58019

התקנת ווי גרירה בצפון

התקנת וו גרירה לרכב בצפון- שאלות ותשובות

באזור הצפון יש לא מעט מוסכים המציעים שירותי התקנה של ווי גרירה. יחד עם זאת, בבואכם לבחור את המקום שלכם עבור התקנת ווי גרירה בצפון יש לזכור כי וו הגרירה אמור ללוות אתכם לאורך שנים בבטחה, באמינות, ביעילות ובנוחות, כמובן ללא גרימת נזקים לרכב. לכן, התקנת וו גרירה לרכב בצפון עליכם לבצע אך ורק אצל מוסך מורשה לעניין זה, המחזיק בניסיון רב, כמו בחברת אחים ניסנבוים בע"מ.

דברו איתנו

 
כמה דברים שחשוב לדעת

כאמור, התקנת וו גרירה בצפון צריכה להתבצע אצל מוסך ובעל מקצוע מורשה לעניין זה מטעם משרד התחבורה. אנו מבצעים את ההתקנות כבר שנים רבות, מספקים ייעוץ ללקוח ומתקינים את הווים בהתאמה מלאה לצרכים, לדרישות, להוראות יצרן הרכב ולתקנות הרלוונטיות. לא פעם אנו נתקלים באנשים פרטיים שאינם מבינים את כל ההיבטים הקשורים בהתקנת וו הגרירה ברכבם. לכן, נביא כעת תשובות לכמה שאלות נפוצות.

האם וו גרירה משפיע על צריכת הדלק?

קודם כל, התשובה היא לא, וו גרירה בפני עצמו אינו מעלה או מוריד מצריכת הדלק שלכם אז אתם יכולים להיות רגועים לגמרי. יחד עם זאת, אינכם מתקינים את הוו רק לשם ההנאה ובוודאי אתם מתכוונים לחבר נגרר כלשהו במשקל המתאים להוראות היצרן של רכבכם ולסוג וו הגרירה שחיברתם. ואם זה המצב, הרי שגרירת נגרר, בין אם הוא שוקל חצי טון או שני טון, בהחלט מוסיפה לצריכת הדלק שלכם כאשר ככל שהמשקל גדול יותר כך עולה צריכת הדלק. הדבר פשוט מאוד להבנה: המנוע צריך להתאמץ יותר כאשר מתווסף עוד משקל לרכב.

האם וו הגרירה מגיע עם חיבור למערכת החשמל של הרכב?

התשובה היא כן, וו הגרירה בהחלט אמור להתחבר למערכת החשמל של הרכב על מנת שכשאתם מאותתים או לוחצים על הברקס, יידלקו הנורות הרלוונטיות בנגרר שלכם. בנוסף, כיום יש בחלק גדול מהרכבים מערכות מחשב מרכזיות ווי הגרירה צריכים להתחבר גם אליהן, דבר המאפשר נסיעה חלקה, חסכונית ובטוחה יותר. בהנחה שפניתם אל מוסך בעל רישיון ממשרד התחבורה להתקנת ווי גרירה, בוודאי ידאגו גם לחיבור החשמל, אולם אם יש לכם ולו החשש הקטן ביותר – שאלו את בעלי המוסך ואת בעלי המקצוע לגבי תוספת נקודת החשמל עם וו הגרירה.

האם להתקין וו מקורי או חלופי?

יש ווי גרירה מקוריים של יצרניות הרכב ויש ווי חלופיים. בניגוד לתחום החלפים למנועי הרכב ומערכותיו, כאן ההבדלים אינן משמעותיים ובהחלט ניתן לרכוש וו שיוצר על ידי יצרן אמין ומקצועי. וו כזה שעבר את אישור מכון התקנים או הטכניון, יכול לשמש אתכם לא פחות טוב מוו הגרירה המקורי, בהנחה שההתקנה בוצעה בצורה נכונה.

לפרטים נוספים על התקנת וו גרירה לרכב בצפון ועזרה מקצועית פנו אלינו בטלפון 04-6708877.

קראוונים

חברתנו היא החברה הראשונה והוותיקה ביותר בישראל בתחום הייבוא המסחרי של קראוונים נגררים.

נגררים

חברתנו עוסקת ביבוא נגררים מאלומיניום ופח מגולוון ובמשקל עצמי נמוך ומגוון גדול של דגמים

ציוד חקלאי

KRONE & AMAZONE

חנות קמפינג

חברתנו מייבאת מגוון רחב של אבזור וחלקי חילוף לקראוונים נגררים.